به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست صمیمی اهالی رسانه ی شهرستان برخوار که به همت پایگاه خبری عصرحباد به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد از اتمام فاضلاب حبیب آباد تا 2 سال دیگر خبرداد و گفت: حدود 9 کیلومتر از تصفیه خانه تا حبیب آباد فاصله است که به علت حفر عمق زیاد به شن خیس برخورد کرده و متاسفانه هزینه هارا بالا برد اما ابلاغی که آلان برای فاضلاب حبیب آباد گرفتیم بنا بر این بوده که کار ادامه پیدا کند و پیمانکاری گرفته شود تا ادامه خط به اتمام برسد و بلافاصله شبکه داخلی آن اجرایی شود.

وی از ناراحتی خود از عملکرد کُند بنیاد برکت در ساخت مدرسه ی حبیب آباد گفت و افزود: امیدواریم که فعالیت خود را به صورت جدی ادامه بدهند.

حاجی دلیگانی گفت: ایجاد تفریحات و ورزش های مختلف بستگی به مطالبات مردم و ورزشکاران دارد.

وی ادامه داد: مردم و ورزشکاران آنجایی که می دانند نیاز برای مطالبه گری است مطالبه گر باشند تا من هم پیگیری کنم اما منابع دولتی کم است و اگر از منابعی که در شهرستان وجود دارد استفاده شود من هم مخالف نیستم.

حسینعلی حاجی از ظرفیت های بالای جوانان برخواری در اسب سواری گفت و افزود: جوانان باید در بحث نگهداری اسب های خود کمی مراعات حال همسایگان و بقیه شهروندان را بکنند که مبادا آنها اذیت شوند اما در مجموع مطالبه ی درستی برای ایجاد مکان برای تفریح و اسب بازی است.

وی از اعتبارات گرفته شده برای ورزش شهرستان گفت و افزود: در این سال ها امکانات خوبی برای ورزش گرفته ایم اما نمی گوئیم که در شأن ورزشکاران برخواری است. کماکان بیشترین اعتبارات گرفته شده متعلق به ورزش بوده و از بابت برداشتن مانع از جلوی پای ورزشکاران با این امر ها ناراحت نیستیم.