به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای شهر حبیب آباد اظهار کرد: با توجه به فشار هایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند، به درستی گزینه ی مقاومت را انتخاب کردیم و در برابر فشار های سنگین آمریکا مقاومت می کنیم و از باب مقاومت ملت ایران برکات زیادی از بُعد دفاعی و امنیتی برایمان فراهم شد و با انتخاب این گزینه روز به روز شاخص های قدرت آمریکا خصوصا در منطقه، روبه اُفول است.

وی افزود: کشتی ایران را به ناحق در "جبل الطارق" توقیف می کنند، اما به خاطر آن اقتدار جمهوری اسلامی ایران آن کشتی را آزاد می کنند اما از آن طرف وقتی که رزمندگان اسلام با سربلندی به طرف کشتی انگلیسی که خلاف مقررات بین المللی عمل کرده بود رفتند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آن کشتی به اهتزاز درآوردند و سه مرتبه اذان در آن پخش کردند. این ها همه وابسته به اقتدار این شهدایست که امشب برایشان یادواره برگزار کردید. این اقتدار شهداست که وقتی آن پهپاد آمریکایی توسط یک صلاح ساخته شده به دست جوانان ایرانی زده می شود و آمریکایی ها می گوید: "شما در تمام جهان آبروی مارا بردید."

حاجی دلیگانی در آخر عنوان کرد: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی هر چه داشتند از عراقی ها قارت کرده بودند؛ آنها را شکست می دادند و مهمات و وسایل جنگیشان را قارت می کردند و روبرویشان می ایستادند. چه کسی به این بچه ها جرأت می داد؟ آن اعتقاد درونی آنها بود که به آنها جرأت جسارت بر وسایل و مهمات عراقی ها را می داد.